U.S. seizes websites linked to Iran | Yemen’s Houthis, is seen with a notice which appeared on a number of Iran-affiliated websites saying they had been seized by the United States government;

Daily Brief
0 0
Read Time:29 Second

The notices appeared days after a prominent hardliner and fierce critic of the West, Ebrahim Raisi, was elected as Iran’s new president.

  • The sites seized included Press TV, the Iranian government’s main English-language satellite television channel, and Al Alam, its Arabic-language equivalent. Both came back online using Iranian domain addresses Alalam.ir and Presstv.ir.
  • The Justice Department said the 33 domains used by IRTVU are owned by a United States company and that IRTVU did not obtain a license from Treasury’s Office of Foreign Assets Control prior to utilizing the domain names.

SOURCE: REUTERS

Happy
0 0 %
Sad
0 0 %
Excited
0 0 %
Sleepy
0 0 %
Angry
0 0 %
Surprise
0 0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply Cancel reply

Related Posts

Translate »